Álmaim nyomdája megvalósult

Mi is kell egy nyomdához? Gépek, nem? Színes és fekete nyomtatásra alkalmas, kisebb és nagyobb papírra nyomó gépek, különböző papírtípusok, rengeteg nyersanyag. Sok-sok számítógép, vágógépek és a többi. Ezeknek pedig mindenképp helyre van szükség. Sok-sok helyre. Aztán ha beindul az üzlet, egyre többen és egyre több mennyiségben kezdenek nyomtatni nálunk. Ezeknek a kész termékeknek is is szükségük van rengeteg helyre.

Szerencsére a férjemmel ketten egy egész tágas helyiséget sikerült találnunk, amikor eldöntöttük, hogy elindítjuk a saját nyomdánkat. A belmagassága is elég jó a térnek, majdnem négy méter, a fényviszonyok is kellemesek, sok az ablak, de jól is van szigetelve, tehát nem fázik meg, aki odabent tölti  minden napját a munka miatt. Az egész hely két nagy térből áll, melyeket fal választ el egymástól, a hátsó teremben pedig, az egyik sarkában be van vezetve a víz is. Szóval ez volt a kiindulási pontunk. Sokat tanakodtunk, hogy hogyan tudjuk a legjobban megoldani azt, hogy minden része ki legyen használva a térnek. Egyértelmű volt, hogy az első terem, amely a bejárati ajtóval is rendelkezik lesz az a rész, amelyben fogadjuk a vendégeinket, úgyhogy az ajtó mellé kialakítottunk egy recepciót, egy kis szigetet, ahol kanapékon tudnak várakozni és mindezt körbe vettük íróasztalokkal, melyeknél majd a munkatársaink fognak ülni és egyeztetni a vendégekkel a nyomtatványokról. A hátuk mögé pedig a nyomdagépeket terveztük. Felmerült bennünk, hogy elhelyezzünk egy elválasztó falat a nyomda és a fogadó rész közé, de aztán úgy ítéltük meg, hogy fölösleges kiadás lenne, ráadásul így a kuncsaftjaink azt is láthatják, hogy mennyire profin dolgozunk. A másik termet pedig szintén többfunkciósnak álmodtuk meg: raktár, irodák, konyha és mosdó. Na de mindezt hogyan oldjuk meg?

Arra jöttünk rá, hogy rengeteg polcrendszerre lesz szükségünk, valamint galériát is szeretnénk építtetni. Utána néztünk, hogy honnan lehet beszerezni raktári állványrendszereket  és annyira szerencsések voltunk, hogy egyből találtunk egy olyan céget, ami nemcsak ezzel foglalkozik, de galériákat is összeszerel. Pont erre volt szükségünk, szóval felvettük velük a kapcsolatot. És az volt a legjobb ebben, hogy az igényfelmérés során segítettek a cég munkatársai tisztázni az ötleteinket, úgyhogy teljesen kialakult a fejünkben a kép, hogy pontosan mit is akarunk.

A következőképpen tervezték meg a rendszerünket, az igényeink alapján:

Először is, a kinti a terem három oldalát körbe raktuk egyszerű, csavarmentes Salgó polcokkal. Ezekre azért volt szükség, mert természetesen az a legegyszerűbb, ha minden gyorsan fogyó anyag kéznél van nyomtatáskor, és ugyebár a nyomdagépeink mind ott vannak abban a teremben. Ezeket a polcokat nagyon könnyű átrendezni, 33 milliméterenként szabadon átállíthatóak, valamint horganyzott acélból vannak, ami súlyban nagyon keveset jelent. Ezeken a polcokon természetesen kialakítottunk magunknak egy rendszert, ami alapján oda pakoljuk a cuccainkat és nagyon fontosnak tarjuk, hogy próbáljunk meg rendet tartani, hiszen mindet látnak az ügyfelek. Valamint, erre a kinti részre kialakítottunk még egy kisebb galériát is, mely tetejére nyitott rendszerrel néhány íróasztalt helyeztünk el belső munkák elvégzésére. Szóval ez lett a kinti teremből.

A benti terem alaplogikája ugyanezt maradt: polcok és galéria, de itt a funkciója miatt több minden másként alakult. Először is, közel az ajtóhoz, ahonnan a kinti teremből meg lehet közelíteni a termet elhelyeztünk egy gördíthető polcrendszert, melyre azért volt szükség, hogy a kész termékeket ügyfeleink neve alapján betűrendben sorba tudjuk helyezni. Azért használtuk ezt a megoldást, mert szerettük volna, ha minél kevesebb helyet foglal el ez a belső teremből. Merthogy, ezek a polcok úgy működnek, hogy egy sínen lehet őket mozgatni, és mindig csak egy adott polcot tudsz “nyitva tartani”, és használni. Ha pedig egy másikat akarsz megnyitni, akkor tovább kell őket tolnod. Mivel a belső terem kisebb, mint a kinti, ezért elengedhetetlen, hogy ilyen okos dolgokat találjunk ki, de szerencsére a RackingLog munkatársai segítettek ebben. Ezek a gördíthető polcok, valamint egy másik része fölé a teremnek szintén galériát kértünk, melyre azért volt szükség, hogy a tetején ki tudjuk alakítani a férjemmel a saját irodáinkat, valamint más, olyan irodákat, amelyek nyugalmat igényelnek, például a könyvelő és a gazdasági vezetők irodája. A galéria aljába, azon a részen, ahol nincsenek a gördíthető polcok, beépítettünk egy kis konyhát és egy még kisebb mosdót a dolgozóinknak. Ez volt az egyetlen olyan feladat, amelyhez más cégek is be kellett szerveznünk, de hát ez természetes, hiszen fürdőszoba és konyha kialakítása nem része a RackingLog szolgáltatásainak. Na de mi lett a terem többi részével, ahol nincs galéria? Arra a részre kialakítottunk magunknak egy többszintes polcrendszert, ahol a további nyersanyagainkat és kellékeinket tárolni tudtuk. így aztán tényleg kihasználtunk minden helyet, amit a terem adott nekünk.

Szóval ez a teljes pompája a nyomdánknak, ami ez a cég nélkül nem jöhetett volna létre. A nyomdánk azóta pedig beindult és remekül működik. A hely kialakítása és berendezése pedig úgy érzem, hogy teljes mértékben segíti a munkánkat és haladásunkat.

A hozzászólások jelenleg ezen a részen nincs engedélyezve.